۱۳۹۱ آذر ۱۰, جمعه

راهپیمایی امروز ساندیس خورها در اعتراض به دو فیلم سینمایی





مهر:
جمعی از انصار حزب الله بعد از نمازجمعه امروز تهران در اعتراض به فیلم های سینمایی "یک خانواده محترم" و "من مادر هستم" از مقابل درب اصلی دانشگاه تهران تا میدان انقلاب راهپیمایی کردند.
تظاهرکنندگان در اعتراض به آنچه توهین به ساحت امام خمینی و سیاه نمایی دوران دفاع مقدس در فیلم سینمایی "یک خانواده محترم" و همچنین ساختار‌شکنی اجتماعی در فی
لم سینمایی "من مادر هستم" خواندند، تا میدان انقلاب راهپیمایی کردند.

شعارهای سینمای مبتذل عامل انحراف است، تا اصلاح سینما از پا نمی‌نشینیم، بسیجی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد، حزب‌الله بیدار است از ابتذال بیزار است، مسئول بی‌کفایت استعفا استعفا،خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، هتاکان روح‌الله اعدام باید گردند، الله اکبر، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست و وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، نشانه اعتراض راهپیمایان بود!

فیلم "من مادر هستم" آخرین ساخته فریدون جیرانی برپرده سینماها است. فیلم "یک خانواده محترم" نیز ساخته مسعود بخشی در جشنواره های خارجی به نمایش در آمده و جوایزی را از آن خود کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر