۱۳۹۲ شهریور ۲۹, جمعه

اعلام موضع حسن روحانی در رابطه با برخورد پلیسی به پوشش زنان

رئیس ج.مهور اسلامی طی سخنانی از نیروی انتظامی خواست که «با رویکرد اخلاقی و به دور از افراط و تفریط» این موضوع را پیگیری کند.
 به گزارش بهار نیوز، سر انجام پس از انتقادات به سکوت روحانی و وزارت کشور در رابطه با برخورد تند پلیس جمهوری اسلامی به زنان و جوانان به بهانه پوشش آنان، رئیس جمهور اسلامی طی سخنانی از نیروی انتظامی خواست که «با رویکرد اخلاقی و به دور از افراط و تفریط» این موضوع را پیگیری کند.
حسن روحانی در دوره انتخابات ریاست جمهوری گفته بود: من به کمک پلیس کاری خواهم کرد که امنیت واقعی باشد و دختران ما در خیابان احساس امنیت کنند و نخواهم گذاشت مأموری بی‌نام و نشان از کسی سئوال کند. دختران خود حافظ حجاب و عفاف خود هستند.
وی در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت همچنین از«همه مردم اخلاق مدار و به ویژه جوانان رشید و فهیم کشور» دعوت کرد «با رعایت این دستور دینی، هنجارهای مورد قبول اکثریت جامعه را محترم» بشمارند.
به گزارش شهرزاد، طبق این گزارش، وی به کمیسیون فرهنگی هیأت دولت دستور داد تا موضوع اخلاقی، اجتماعی عفاف و حجاب را بررسی و نتیجه را به هیأت وزیران و شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کند.
گفتنی است که ماموران گشت ارشاد و يگان‌‌هاي نیروی انتظامی، پس از انتخاباتبرخورد شدیدتری با کسانی که «بدپوشش» محسوب می شوند، داشته اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر