۱۳۹۲ خرداد ۱۹, یکشنبه

کسی جرأت بی‌دینی در دانشگاه را ندارد

چاپ
امام جمعه موقت .تهران با اشاره به اینکه فضای دانشگاه‌ها امنیتی نیست، گفت: کسی جرأت بی‌دینی در دانشگاه‌ها را ندارد و امروز اساتید فتنه‌گر بازنشسته شده اند.
به گزارش « محبت نیوز» به نقل از خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی تولیت حوزه علمیه امام خمینی در مراسم عمامه‌گذاری طلاب این حوزه توسط آیت‌الله مصباح یزدی که عصر روز، جمعه 16 خردادماه برگزار شد، در بخشی از سخنان خود به مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت:" انقلاب ما همیشه با مددهای غیبی پیروز شده است و امدادهای غیبی گام‌به‌گام، ملموس و محسوس بوده‌اند از این‌رو نباید فکر کنیم که حساسیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره‌های قبلی کمتر است.
امام جمعه موقت تهران یادآور شد: جز این است که کسی جرأت بی‌دینی در دانشگاه‌ها را ندارد لذا این مسئله برای عده‌ای از افراد، نگران‌کننده و امنیتی است و باید توجه داشت که اگر امروز اساتید فتنه‌گر بازنشسته شده و دست فتنه کوتاه شده است آیا این مسئله درد دارد یا تشویق؟!
این در حالی  است که چندی پیش محمدرضا عارف از کاندیداهای اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با رادیو معارف گفته بود: "نباید به بهانه اسلامی کردن دانشگاه‌ها اقدامات نادرستی مثل بازنشسته کردن زود هنگام اساتید دانشگاه را داشته باشیم.اگر رئیس جمهور شوم جلوی این کارها را خواهم گرفت."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر