۱۳۹۲ خرداد ۱۹, یکشنبه

بعد از پخش تصویر امام زمان از ماهواره، جایگزینی نصف النهار مکه به جای گرینویچ

چکیده :وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که پیش از این می خواست با بهره گیری از تکنولوژی جدید می توان به در زمان ظهور صدا و تصویر امام عصر(عج) را پخش کند، اینک می خواهد نصف النهار مبداء مکه را جایگزین نصف النهار گرینویچ کند....


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که پیش از این می خواست با بهره گیری از تکنولوژی جدید می توان به در زمان ظهور صدا و تصویر امام عصر(عج) را پخش کند، اینک می خواهد نصف النهار مبداء مکه را جایگزین نصف النهار گرینویچ کند.
به گزارش قم نیوز، دکتر محمد حسین نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حسینیه چهارده معصوم قم با اشاره به دیدگاهش در خصوص پخش صدا و تصویر امام زمان(عج) گفت: در روایات ما آمده است که صدا و تصویر امام عصر(عج) هنگام ظهور ایشان به مردم جهان می‌رسد که با یافته‌های جدید علمی چیز عجیبی نخواهد بود.
وی عنوان داشت: بیست و چهار نصف النهار داریم که یکی از آن نصف النهارها از مبداء‌ مغناطیسی صفر کعبه عبور کرده است. تلاش می کنیم نصف النهار مبداء مکه را جایگزین نصف النهار گرینویچ کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موقعیت کعبه گفت: کعبه در مرکز جهان قرار گرفته است و اینکه از سمت راست به چپ دور این خانه عظیم می‌گردیم به این دلیل است که گردش سلول‌ها در بدن،‌ گردش خون در بدن،‌ گردش زمین به دور خورشید همه از سمت راست به چپ است و همه گردش ها در این عالم بر این اساس است.
نامی به دستاوردهای علمی در خصوص لایه‌های آسمان اشاره کرد و عنوان داشت:‌ تاکنون تنها دو خاصیت لایه یونسفر را دانشمندان متوجه شده اند که یکی از خاصیت ها این لایه ها یونیزه شدن مولکول های گاز صرفا در این لایه است که برای ادامه حیات بشری ضروری است.
وی ادامه داد: دیگر این که اگر این لایه وجود نداشت،‌ هیچ ارتباط رادیویی به وجود نمی آمد.‌ لایه یونوسفر دارای قدرت الکتریسیته است و مبداء قدرت آینده است. با این لایه می توان صائقه های مرگبار،‌ رانش،‌ زلزله و طوفان را در نقاطی از جهان به وجود آورد و برخی تلاش می کنند از این لایه بر علیه دیگران استفاده کنند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر