۱۳۹۲ اسفند ۱۳, سه‌شنبه

اعلام حضور دراویش گنابادی سراسر کشور در اجتماع اعتراضی مقابل دادستانی تهران

چکیده :در پی اعلام حضور دراویش گنابادی ساکن لرستان در تجمع روز ۱۷ اسفند خانواده‌های دراویش زندانی و سایر زندانیان سیاسی، دراویش سایر استان‌ها نیز از حضور خود در مقابل دادستانی تهران برای پیگیری و احقاق حقوق زندانیان سیاسی و عقیدتی خبر دادند....

در پی اعلام حضور دراویش گنابادی ساکن لرستان در تجمع روز ۱۷ اسفند خانواده‌های دراویش زندانی و سایر زندانیان سیاسی، دراویش سایر استان‌ها نیز از حضور خود در مقابل دادستانی تهران برای پیگیری و احقاق حقوق زندانیان سیاسی و عقیدتی خبر دادند.
به گزارش مجذوبان نور، دراویش گنابادی کشور با محکوم کردن رفتارهای غیر قانونی و غیر انسانی با وکلای زندانی دراویش، حمایت خود را از اجتماع خانواده‌های زندانیان محبوس در اوین برای حضور در مقابل ساختمان دادستانی در روز شبنه ۱۷ اسفند ماه اعلام کردند.
خواسته درویش‌ها علاوه بر خواسته مشترکشان با سایر خانواده‌های زندانیان سیاسی برگرداندن سه زندانی تبعید شده از رجایی شهر به اوین و اعزام دراویش بیمار آقایان حمید رضا مرادی، مصطفی دانشجو و افشین کرم‌پور به بیمارستان‌های تخصصی و پایان دادن به رفتارهای غیرقانونی مسوولان قضایی و امنیتی است.
گفتنی است از آنجا که وکلای زندانی دراویش از روز یکشنبه در اعتراض به برخوردهای اخیر مقامات قضایی دست به اعتصاب غذا زده‌اند، دراویش نیز خبر داده‌اند که با گرفتن روزه حاجت تا روز اجتماع از برادران زندانی خود همبستگی خود را نشان خواهند داد.
یادآور می‌شود در پی اعلام اعتصاب دراویش زندانی، شماری از دراویش کشور در خارج از زندان دست به اعتصاب غذا زده و اظهار کرده‌اند با وجود اعتصاب غذا مقابل دادستانی حضور خواهند یافت.
تاکنون بیش از ۲۵۰ درویش گنابادی در خارج از زندان اعلام اعتصاب کرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر