۱۳۹۲ مرداد ۱۶, چهارشنبه

واریز هزار میلیارد تومان از پول شرکت مس به حساب یک شخص در خارج ایران

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه خبرها حاکی از آن است که شرکت ملی مس یک شرکت در خارج از کشور تاسیس و هزار میلیارد تومان به یک حساب شخصی واریز کرده، رسیدگی به این مسئله شد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدرا پورابراهیمی در نشست علنی (امروز چهارشنبه 16 مرداد) در تذکری شفاهی گفت: سه هفته است موضوع تحقیق و تفحص از شرکت مس سرچشمه مطرح است و دو هفته قبل که آقای ابوترابی فرد رئیس جلسه بود اعلام کرد: هفته آینده تحقیق و تفحص از شرکت مس در دستور کار قرار می‌گیرد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه مقررات که 15 روز باید در کیمسیون رسیدگی شود و 15 روز در صحن که در حال حاضر حدود یک ماه این طرح هیات رئیسه است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی خاطرنشان کرد: اتفاقی که در شرکت ملی مس افتاده است ظرف یک ماه گذشته خبرها حاکی از این است که با تصویب هیات مدیره شرکتی به نام E.Pدر خارج از کشور تاسیس شده و گزارش شرکت وزارت اطلاعات حاکی از آن دارد که بالغ بر هزار میلیارد تومان به حساب شخصی وارد شده و متاسفانه منافع شرکت در حال از بین رفتن است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خواهش من از وزیر اطلاعات پیگیری سریع این موضوع است تا در مجلس نیز تحقیق و تفحص آغاز شود.
لاریجانی در پاسخ به پورابراهیمی گفت: تحقیق و تفحص از شرکت مس در دستور کار قرار گرفت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر