۱۳۹۲ اردیبهشت ۴, چهارشنبه

مرضیه برومند خطاب به ضرغامی: دست هنرمندان را باز بگذارید، مردم سمت سریال های ترکیه ای رفته اند


چکیده : وی ادامه داد: این سریال‌ها به شدت سطحی هستند و نه محتوای خوبی دارند و نه ساختار درستی. اگر شما مدیران تلویزیون به ما برنامه‌سازان اعتماد کنید و از ما حمایت کنید، خواهید دید که چطور مخاطبان به سمت تلویزیون داخلی سرازیر...

مرضیه برومند خطاب به رئیس صدا و سیما گفت: مخاطبان تلویزیون به سمت سریال‌های ماهواره‌ای و به ویژه سریال‌های سطحی ترکیه ای گرایش پیدا کرده‌اند.
به گزارش فارس، وی این سخنان را در مراسم تجلیل از برنامه‌سازان برتر تلویزیون در نوروز ۹۲ ه ضرغامی عناوان کردخطاب به عزت الله ضرغامی عنوان کرد.
در این برنامه مرضیه برومند کارگردان مجموعه تلویزیونی آب پریا گفت: امروز تعداد مخاطبان تلویزیون کم شده است و بخشی از مخاطبان سابق تلویزیون به تماشای سریال‌های ترکیه‌ای که از ماهواره‌ها پخش می‌شوند، شده اند.
 وی ادامه داد: این سریال‌ها به شدت سطحی هستند و نه محتوای خوبی دارند و نه ساختار درستی. اگر شما مدیران تلویزیون به ما برنامه‌سازان اعتماد کنید و از ما حمایت کنید، خواهید دید که چطور مخاطبان به سمت تلویزیون داخلی سرازیر می‌شوند.
 برومند گفت: شما به ما برنامه‌سازان پر و بال بدهید و آن وقت ببینید که ما چه می‌کنیم و چطور مخاطب را جذب تلویزیون می‌کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر