۱۳۹۲ اردیبهشت ۱, یکشنبه

احمدی نژاد: می خواهند سیاست را انحصاری کنند/ برای شورای نگهبان هم نسخه می پیچند


چکیده : محمود احمدی نژاد که با حمایت و دخالت نهادهای امنیتی و نظامی به قدرت رسید، طی ماه گذشته بارها از مداخله در انتخابات انتقاد کرده و این بار زبان به انتقاد از کسانی پرداخته که برای شورای نگهبان هم نسخه می پیچند....

کلمه- گروه خبر: محمود احمدی نژاد که با حمایت و دخالت نهادهای امنیتی و نظامی به قدرت رسید، طی ماه گذشته بارها از مداخله در انتخابات انتقاد کرده و این بار زبان به انتقاد از کسانی پرداخته که برای شورای نگهبان هم نسخه می پیچند.
محمود احمدی‌نژاد که به خوزستان سفر کرده است، هر چند برای به قدرت رسیدن تیم خود در تلاش است، اما بار دیگر مدعی شد: عرصه سیاسی در ایران در انحصار کسی نیست و میزان در انتخابات رای ملت است.
طی هفته های گذشته برخی از فعالان اصولگر و مصباح یزدی نسبت به رد صلاحیت برخی از کاندیداها با قاطعیت سخن گفته بودند.
محمود احمدی‌نژاد اظهار کرده است: عده‌ای انحصارطلب همچون در عرصه اقتصاد، می‌خواهند عرصه سیاست در انحصار آنان باشد اما در ایران این اتفاق رخ نمی‌دهد و همان‌گونه که رهبر فرموده‌اند یک رای بیشتر ندارند، میزان رای ملت خواهد بود.
وی از این عده نامی نمی برد، اما طی دو دوره ریاست بر قوه مجریه بارها تهدید به افشاگری از گروهی کرده که حامیانش آنان را ” الیگارشی ” می نامند.
احمدی نژاد که در دوره پیش مورد حمایت صد در صدی احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان بود، افزود: این در حالی است که بعضی‌ها برای شورای نگهبان نیز نسخه می‌پیچند اما بنا به فرموده رهبری همه افراد با صلاحیت باید به میدان آیند و با انتخاباتی ۵۰ میلیون نفری کمر دشمن را شکست.
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه این حماسه سیاسی شرایط را برای حماسه اقتصادی فراهم می‌کند، ادامه داد: امروز انتخابات پرشور ۵۰ میلیونی با منتخبی با رای بالا همه شرایط داخل و بیرونی را به نفع ملت ایران تغییر خواهد داد که لازمه این حماسه، اعتماد به ملت، حضور مردم و حضور سلایق مختلف است.
وی همچنین مدعی شده است که دست ما را بسته‌اند، انداخته‌اند توی حوض و می‌گویند کشور را از این وضعیت بیرون بیار ما می‌گوییم بسیار خب و چشم با کمک ملت بیرون می‌آوریم ولی از یک طرف دیگر می‌آیند وزنه به پایمان می‌بندند و ما می‌گوییم با کمک مردم از این وضعیت بیرون می‌آییم ولی از یک طرف دیگر نیز می‌آیند یک دستشان را بر روی سر ما می‌گذارند و سرمان را زیر آب می‌کنند و فشار می‌آورند. یک خرده انصاف داشته باشید اجازه بدهید کار کنیم تا اقتصاد کشور نجات پیدا کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر