۱۳۹۱ اسفند ۵, شنبه

اولین نشست سران سه قوه بعد از استیضاح جنجالی


چکیده : این دیدار شنبه 5 اسفندماه در راستای دیدارهای دوره‌ای گذشته برگزار می‌شود که مدتی به تعویق افتاده بود. سال گذشته چندین نشست مشترک بین سران قوا برگزار شد، هر چند خبری از این نشست ها رسانه ای نشد....

در آستانه معرفی وزیر ارتباطات به مجلس، علی لاریجانی پنجشنبه شب طی تماسی تلفنی محمود احمدی‌نژاد را برای جلسه سران سه قوه به صرف ناهار دعوت کرد.
اما هنوز احمدی نژاد پاسخ مثبت خود برای شرکت در این جلسه را اعلام نکرده است.
این دیدار شنبه ۵ اسفندماه در راستای دیدارهای دوره‌ای گذشته برگزار می‌شود که مدتی به تعویق افتاده بود. سال گذشته چندین نشست مشترک بین سران قوا برگزار شد، هر چند خبری از این نشست ها رسانه ای نشد.
بر اساس نشست های دوره ای سران قوا این بار نوبت رئیس مجلس است که میزبان باشد و به همین دلیل احمدی نژاد و رئیس قوه قضاییه مهمان رئیس مجلس خواهند بود.
حسن زمانی مشاور رئیس مجلس در این رابطه گفت: این جلسه در راستای جلسات مشترک سه قوه برگزار می‌شود. وی مهمترین هدف از برگزاری این جلسات تعامل بیشتر بین قوای سه گانه اعلام کرد. مشاور رئیس مجلس همچنین افزود: این جلسه اولین نشست پس از جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس و در راستای پیروی از منویات رهبری مبنی بر همدلی و تعامل بین قوا انجام می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر