۱۳۹۱ اسفند ۸, سه‌شنبه

یک نماینده مجلس: دولت به جای پرداخت عیدانه قدرت خرید مردم را بالا ببرد/ وضعیت اسفناک است


چکیده :همین که دولت اعلام کرد قرار است عیدانه به مردم داده شود ناگهان قیمت ها سر سام آور بالا رفت و با واریز آن نیز مجددا این انتفاق تکرار شد.اگر قرار باشد ما به التفاوت گرانی کالا قبل از پرداخت کمکی عیدانه و بعد از آن را با همین عیدانه از مردم گرفته شود،در واقع کمکی صورت نگرفته...

یک نماینده مجلس با انتقاد از گرانی و رشد تورم گفت: حقوق های فعلی برای کارمندان و کارگران بخور و نمیر و برای رفع و رجوع موارد ابتدایی است و اگر قرار باشد ما به التفاوت گرانی کالا قبل از پرداخت کمکی عیدانه و بعد از آن را با همین عیدانه از مردم گرفته شود،در واقع کمکی صورت نگرفته است.
سید مهدی موسوی نژاد گفت: دولت باید در اعلام و اعلان سیاست هایش دقت کند ؛ همین که دولت اعلام کرد قرار است عیدانه به مردم داده شود ناگهان قیمت ها سر سام آور بالا رفت و با واریز آن نیز مجددا این انتفاق تکرار شد.
به گزارش سایت خانه ملت، او گفت: دولت اگر قرار است کمکی به مردم کند،توان خرید مردم را بالا ببرند تا مردم بتوانند مشکلات خود را حل کنند؛ اگر قرار باشد ما به التفاوت گرانی کالا قبل از پرداخت کمکی عیدانه و بعد از آن را با همین عیدانه از مردم گرفته شود،در واقع کمکی صورت نگرفته است.
موسوی نژاد با اعلام اینکه مردم در جهت خرید مشکل دارند و اگر قرار باشد کمکی به مردم شود و از سوی دیگر چند برابر اجناس گران شود ، در عمل هیچ کمکی به مردم نکرده ایم ، تاکید کرد: کمک به مردم باید همراه با نظارت دقیق بر کالا ها خصوصا کالا های اساسی و مورد نیاز و قیمت ها باشد و در غیر این صورت این کمک ها اتفاق مثبتی نخواهد بود.
وی تصریح کرد: باید افزایش حقوق برای اقشار کارمند و کارگر داشته باشیم و این افزایش متناسب با نرخ تورم صورت بگیرد.
به گفته او،  حقوق های فعلی برای کارمندان و کارگران بخور و نمیر و برای رفع و رجوع موارد ابتدایی است و اگر خدایی نکرده مردم بیمار شوند و نیازمند درمان باشند ، امکان تامین مالی ندارند و وضعیت اسفناک است و امیدواریم همه مسئولان در جهت حل مشکل مردم تفاهم عملی کنند.
این نماینده خواستار آن شد که درجهت افزایش حقوق مردم تلاش شود و افزود:  افزایش تورم قابل ملاحظه است و این موضوع برای همگان قابل لمس است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر