۱۳۹۱ اسفند ۲۱, دوشنبه

اخذ مالیات از آستان قدس رضوی موکول به تأیید رهبری شد


چکیده :سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کار بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در کمیسیون اقتصادی آغاز شد و مقرر شد تا در مورد اخذ مالیات از بنیادهایی چون آستان قدس رضوی از رهبری نظر خواهی شود. ...

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کار بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در کمیسیون اقتصادی آغاز شد و مقرر شد تا در مورد اخذ مالیات از بنیادهایی چون آستان قدس رضوی از رهبری نظر خواهی شود.
محمد علیپور نماینده مردم ماکو و چالدوران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه امروز خود لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم را در دستور کار خود داشتند که ۴ ماده آغازین این لایحه با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی و همچنین تعدادی از کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در این لایحه برخی بنیادها که در قانون قبلی از پرداخت مالیات معاف شده بودند و فعالیت اقتصادی دارند موظف به پرداخت مالیات شده اند که طبق تصمیم کمیسیون در مواردی مانند آستان قدس رضوی مقرر شد تا از رهبر معظم انقلاب در این ارتباط نظرخواهی شود.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز رای گیری در مورد انتخاب نمایندگان کمیسیون برای کمیسیون تلفیق انجام شد و دو نفر از اعضای کمیسیون اقتصادی (موسوی لارگانی و ایرج ندیمی) بعنوان نماینده کمیسیون در کمیسیون تلفیق انتخاب شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر