۱۳۹۱ اسفند ۲۱, دوشنبه

درخواست بخش خصوصی از رهبری:‌ لطفا برای سال ۹۲ شعار جدید تعیین نکنید


چکیده :فعالان بخش خصوصی از آیت الله خامنه ای خواسته اند برای سال 92 شعار جدیدی تعیین نکند، چرا که شعار سال قبل با توفیق رو به رو نبوده و اتفاقات این سال در عرصه اقتصادی اثرات منفی داشته است!...

کلمه – گروه خبر: فعالان بخش خصوصی از آیت الله خامنه ای خواسته اند برای سال ۹۲ شعار جدیدی تعیین نکند، چرا که شعار سال قبل با توفیق رو به رو نبوده و اتفاقات این سال در عرصه اقتصادی اثرات منفی داشته است!
به گزارش کلمه، این خبر را محمدرضا باهنر نایب رئیس اول مجلس نهم اعلام کرد. او در گفت و گو با مهر گفت که فعالان اقتصادی از رهبری درخواست کرده اند شعار سال ۹۱ را در سال آینده هم تکرار کند و شعار جدیدی را مطرح نکند.
باهنر دلیل این پیشنهاد را “عدم توفیق در مسائل اقتصادی در سال جاری” اعلام کرد و افزود: در سال ۹۱ اتفاقات زیادی در مسائل اقتصادی کشور رخ داد که متاسفانه اثرات منفی به همراه داشت.
وی گفت: در مجموع در سال ۹۱ توفیقی در شعار سال تولید ملی و استفاده از کار و سرمایه ایرانی نداشتیم، به همین دلیل برخی از فعالان اقتصادی از جمله اتاق بازرگانی و صنایع و معادن رسما از مقام معظم رهبری درخواست کردند این شعار برای سال ۹۲ تکرار شود تا سیاست های مد نظر را دنبال کنیم.
آیت الله خامنه ای در ابتدای سال ۱۳۹۱ این سال را به نام «سال تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی» نامگذاری کرد. اما در همین سال دولت جمهوری اسلامی یکی از بدترین تجربه ها را در حوزه کار و تولید برجا گذاشت و با افزایش قیمت ارز، ارزش سرمایه های ایرانیان نیز به بیش از یک سوم کاهش یافت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر