۱۳۹۱ اسفند ۱۹, شنبه

مرگ یک زن کارتن خواب در مشهد/ مرگ مشابه هشت نفر در شیراز


چکیده :روزنامه خراسان خبر داد که یک زن جوان کارتن خواب در پارک باغ آلو در مشهد بر اثر سرما جان باخته است. گزارش های غیر رسمی نیز حاکی از مرگ 8 کارتن خواب در شیراز در 10 روز گذشته است....

کلمه – گروه خبر:‌ روزنامه خراسان خبر داد که یک زن جوان حدودا ۳۵ ساله کارتن خواب در پارک باغ آلو در مشهد بر اثر سرما جان باخت.
به نوشته این روزنامه، هویت این زن جوان تاکنون مشخص نشده است اما بازپرس ویژه قتل اعلام کرده که وی یک کارتن خواب بوده است که در بررسی‌های اولیه جسد احتمالا بر اثر سرما جان باخته است. جسد این زن برای معاینات پزشکی به پزشکی قانونی مشهد منتقل شده است.
در همین حال گزارش های غیر رسمی حاکی از مرگ ۸ کارتن خواب در شیراز در ۱۰ روز گذشته است. این افراد هم از سرما یخ زده و فوت شده اند و اجساد آنها در محله های دروازه شیراز، ترمینال مسافربری و فلکه فرودگاه به سمت بوشهر توسط پلیس از معابر عمومی جمع آوری شده است.
با وجود تبلیغات رسانه های حکومتی مبنی بر ساماندهی کارتن خواب ها و راه اندازی خانه های امن در زمستان برای آنها، همه ساله در فصل زمستان موارد متعددی از مرگ کارتن خواب ها شنیده می شود که موارد معدودی از آن به رسانه ها راه می یابد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر