۱۳۹۱ اسفند ۲۷, یکشنبه

یک فرمانده سپاه: فتنه ای گسترده تر از فتنه ۸۸ در پیش داریم


چکیده :نگرانی فرماندگان سپاه از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در هفته های اخیر بارها آن ها را به سوی موضع گیری علنی سوق داده است. این نگرانی در حالی نسبت به عملکرد دولت در انتخابات سال آینده بیان می شود, که در انتخابات ریاست جمهوری سال 88, سپاه به عنوان بازوی اصلی کودتای انتخاباتی نقش تعیین کننده ای را در شکل گیری دولت احمدی نژاد ایفا...

گروه خبر- کلمه : معاون فرهنگی وتبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: فتنه ای عمیق تر وگسترده تر از فتنه ۸۸ در پیش داریم و فتنه ها در انتخابات ۹۲ قبل از انتخابات است.
به گزارش ایلنا, سردار محمدعلی آسودی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری وشورای شهر و روستا، تصریح کرد: فتنه ای عمیق تر وگسترده تر از فتنه ۸۸ در پیش داریم واین فتنه ها در انتخابات ۹۲ قبل از انتخابات است به شکلی که برخی می گویند اگر اینچنین نشود، انتخابات را برگزار نمی کنند و آن را تحریم می کنند.
این مسئول شرط ولایت پذیری را گوش به فرمان نائب امام عصر بودن دانست و تاکید کرد: زمانی مطیع محض ولی فقیه هستیم که ببینیم ولی فقیه چه می خواهد.
آسودی،بیان داشت: باید به نائب امام زمان بگوییم چشم نه اینکه نامه بنویسد، بگویند توجیه می کنیم، شما می خواهید نائب امام زمان را توجیه کنید.
نگرانی فرماندگان سپاه از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در هفته های اخیر بارها آن ها را به سوی موضع گیری علنی سوق داده است. این نگرانی در حالی نسبت به عملکرد دولت در انتخابات سال آینده بیان می شود, که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸, سپاه به عنوان بازوی اصلی کودتای انتخاباتی نقش تعیین کننده ای را در شکل گیری دولت احمدی نژاد ایفا کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر