۱۳۹۱ اسفند ۱۹, شنبه

روزنامه حکومتی : چاوز فرصت نکرد اسلام‌ آوردنش را اظهار کند!


.
در پی انتقادات از متن پیام تسلیت احمدی نژاد درباره مرگ هوگو چاوز، روزنامه ارگان دولت (ایران) با انتشار یادداشتی در این باره توضیح داد.
به گزارش « محبت نیوز» به نقل از عصر ایران، احمدی نژاد در پیام تسلیت اش درباره چاوز نوشته بود: او بازخواهد گشت و به همراه «انسان کامل» بشریت را در استقرار صلح یاری خواهد کرد.
به باور شیعه، بعد از ظهور امام دوازدهم - به گفته آنان  امام غایب_  تعداد کمی از صالحان خاص  پس از مرگ، زنده می شوند و در رکاب امام زمان به تحقق عدالت جهانی کمک می کنند!
در سرمقاله روزنامه دولتی ایران با عنوان "از وهب نصراني تا چـاوز" به قلم "سيد‌مهدي طباطبايي" آمده است:
... هوگو چاوز، بزرگمرد امريكاي جنوبي و ملت انقلابي ونزوئلا از جمله ياوران جبهه حق در آن روزهاي غربت و اين روزهاي عزت و اقتدار جبهه حق بود. راه روشن انقلاب اسلامي كه دفاع از مظلومان و مستضعفان و تاختن بر مستكبران و سياهدلان روزگار است را با شجاعت در پيش گرفت و در هنگامه‌اي كه متظاهرين به اسلام دست دوستي به دشمنان حقيقت و صهيونيست‌هاي خونخوار دادند او مردانه به حمايت از فلسطينيان مظلوم شتافت.
چاوز بزرگ اما با اين‌كه فرصت چنداني براي اظهار اسلام‌آوري حقيقي خويش نيافت، حجت را بر همه مدعيان دينداري و بصيرت تمام كرد. او به عبرت‌آموزان راه عاشورا پيوست و چه بسا گوش‌ها و چشم‌هاي بسته كه هنوز اسير قشري‌گري مانده و از درك حقيقت و دفاع از اسلام حقيقي عاجزند.
بي‌شك او در راه آرمان‌هاي بلند خويش جان سپرد و ناديدن رد‌پاي شيطان بزرگ و دست كثيف نظام سلطه در مريضي سخت و مرگ زودهنگام او جفايي نابخشودني است.
چاوز بزرگ دل به مسيح سپرده بود و براي ظهور امام عصر دعا مي‌كرد و همزمان راه آن پاكان و بزرگان انسانيت را سرلوحه زندگاني خويش قرار داده بود و مگر ممكن است كسي كه يكپارچه شيفته حق و حقيقت و عدالت بود و با اين آرزو به طرزي مشكوك جان سپرد در «رجعت» حضور نداشته باشد. روح بزرگش با خوبان عالم محشور و راه روشن‌اش براي آزادگان امريكاي جنوبي و انقلابيون بوليوار ماندگار و پررهرو باد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر