۱۳۹۱ اسفند ۲۹, سه‌شنبه

دستگیری مدیرعامل منطقه آزاد اروند پس از معارفه


چکیده :مهدی نیک پی هفته گذشته با حکم حمید بقایی، رئیس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، به سمت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند منصوب و اعلام شد روز شنبه 26 اسفند تودیع مدیرعامل قبلی و معارفه وی برگزار می شود....

مدیر عامل سازمان منطقه آزاداروند، بلافاصله بعد از معارفه بازداشت شد.
به گزارش «بازتاب»، مهدی نیک پی هفته گذشته با حکم حمید بقایی، رئیس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، به سمت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند منصوب و اعلام شد روز شنبه ۲۶ اسفند تودیع مدیرعامل قبلی و معارفه وی برگزار می شود.
وی از مسئولان بومی و ساکن منطقه پس از پایان جنگ بوده و ریاست دادگاه‌های انقلاب آبادان، خرمشهر و شادگان، قاضی دادگاه‌های عمومی تهران از سال ۸۲ تا ۸۵ را در کارنامه کاری و اجرایی خود داشته و وکیل پایه یک دادگستری و عضو هیئت رزمندگان اسلام خرمشهر هم بود، اما ظاهرا پرونده هایی داشته و نهادهای نظارتی قبل از انتصاب وی، هشدار داده بودند از انتصاب او به این سمت خودداری شود.
با این حال بقایی به این هشدارها توجهی نکرده و محبت رئیسی، مدیر عامل قبلی که تنها حدود ۷ ماه قبل منصوب شده بود را برکنار و نیک پی را به این سمت منصوب کرده است، از همین رو برخی با توجه به حجم بالای گردش مالی در مناطق آزاد، این انتصاب را در این موقعیت بی ارتباط با انتخابات نمی دانند.
ظاهرا بعد از دستگیری نیک پی، بقایی همچنان بر عزل مدیر قبلی تاکید دارد و با این وصف، منطقه آزاد اروند بدون مدیر عامل است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر