۱۳۹۱ اسفند ۲۳, چهارشنبه

رییس زندان اوین در فهرست تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار گرفت


چکیده :«علی اشرف رشیدی» رییس زندان اوین، «محمد سرفراز» مدیر شبکه «پرس‌تی‌وی» و یک مدیر دیگر این شبکه، «مرتضی کیاستی» و «محمد باقر موسوی» دو قاضی خوزستانی، دادستان ساری، معاون دادستان شیراز، دبیر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای و یک قاضی دادگاه تبریز، نفراتی‌اند که نام آنها وارد این فهرست شده...

وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست روز دوشنبه در بروکسل ضمن تمدید تحریم‌ها علیه مقامات ایرانی، نام ۹ شخصیت ایرانی دیگر را نیز به فهرست سیاه خود اضافه کردند.
به گزارش فارس به نقل از رویترز، اتحادیه اروپا نام برخی از افرادی را که به فهرست تحریم‌ها این اتحادیه اضافه‌ شده‌اند، اعلام کرد.
مدیر شبکه «پرس‌تی‌وی» و رییس اتاق خبر این شبکه، رییس زندان اوین، دادستان ساری، دو قاضی خوزستانی، معاون دادستان شیراز، دبیر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای و یک قاضی دادگاه تبریز، از جمله نفراتی‌اند که نام آنها وارد این فهرست شده است.
«علی اشرف رشیدی» رییس زندان اوین، «محمد سرفراز» مدیر شبکه «پرس‌تی‌وی» و یک مدیر دیگر این شبکه، «مرتضی کیاستی» و «محمد باقر موسوی» دو قاضی خوزستانی، دادستان ساری، معاون دادستان شیراز، دبیر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای و یک قاضی دادگاه تبریز، نفراتی‌اند که نام آنها وارد این فهرست شده است.
پلیس فتای ایران هم نهادی است که اتحادیه اروپا نام آن را در فهرست سیاه خود قرار داده است. وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست خود در بروکسل، تحریم‌ها علیه مقامات ایرانی را یکسال دیگر تمدید کردند. در این نشست همچنین نام ۹ مقام ایرانی دیگر به فهرست تحریم‌ها افزوده شد. افرادی که نام آنها در این فهرست باشد، از ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا منع شده و حساب‌های آنها در بانک‌های اروپایی مسدود می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر