۱۳۹۱ بهمن ۲, دوشنبه

معاون اول قوه قضائیه: هرگونه استفاده از کلیدواژه “انتخابات آزاد” در جهت خواسته دشمن است


چکیده :معاون اول قوه قضائیه با کوتاه آمدن از ادعای رهبری که گفته بود "آزادترین انتخابات جهان در ایران است"، با تقلیل آن به منطقه اضافه کرد: اگر دشمن امروز نیز کلید واژه انتخابات آزاد را به کار می‌برد و می‌گوید که در ایران انتخابات آزاد نداریم، مصداق بیاورند و بگویند کدام کشور منطقه به اندازه ایران انتخاباتش آزاد و سالم...

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کلیدواژه انتخابات آزاد نباید مورد استفاده دوستداران انقلاب، نظام و ارزش‌های انقلاب قرار گیرد.
سیدابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به مقوله انتخابات آزاد اظهار داشت: ما هرگونه سخن، بیان یا استفاده از کلید‌ واژه‌هایی که در روند انتخابات القای تردید کند، در جهت خواسته دشمن برای غیرآزاد جلوه دادن انتخابات معنا می‌‌کنیم.
معاون اول قوه قضائیه هشدار رهبری در خصوص انتخابات آزاد را هشداری دقیق و درست خواند و گفت: آنچه که فتنه‌گران بعد از انتخابات باشکوه و مثال‌زدنی سال ۸۸ انجام داده‌اند، می‌خواستند سبب ایجاد تردید نسبت به اصل انتخابات در دل مردم شوند و این ظلم نابخشودنی است.
وی با بیان اینکه در همه انتخابات شخص منتخب ممکن است مورد تأیید همه مردم نباشد، بیان داشت: آنچه که فتنه‌گران در سال ۸۸ انجام دادند و ظلم به نظام محسوب می‌شود، ایجاد تردید ایجاد نسبت به اصل انتخابات بود که گناهی نابخشودنی است که آنها مردم را نسبت به اصل انتخابات دچار تردید کردند.
معاون اول قوه قضائیه با کوتاه آمدن از ادعای رهبری که گفته بود “آزادترین انتخابات جهان در ایران است”، با تقلیل آن به منطقه اضافه کرد: اگر دشمن امروز نیز کلید واژه انتخابات آزاد را به کار می‌برد و می‌گوید که در ایران انتخابات آزاد نداریم، مصداق بیاورند و بگویند کدام کشور منطقه به اندازه ایران انتخاباتش آزاد و سالم است.
عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان تأکید کرد: کلید واژه انتخابات آزاد نباید مورد استفاده دوستداران انقلاب، نظام و ارزش‌های انقلاب قرار گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر