۱۳۹۱ بهمن ۵, پنجشنبه

سایت توکلی: اغماض در برابر احمدی نژاد او را جری تر می کند


چکیده :وی بدون اشاره به قانون اساسی و حق مسلم مردم در تجمعات اعتراضات مردم به نتیجه انتخابات و دعوت میرحسین موسوی و کروبی را برای راهپیمایی را مصداق عمل غیرقانونی خوانده و با اقدامات غیرقانونی و قانون ستیزانه احمدی نژاد مقایسه کرده و نوشته است: احمدی نژد هم بارها وبارهاهمین کار را در دوره ریاستش، خصوصا ماه های اخیر انجام داده اند همه باید بدانیم اغماض از کسی که تعمدا حرمت قانون را نگه نمیدارد به جری شدن و بی پروا یی وی در شکستن قانون میانجامد وهمه، به نسبت مسئولیت، در این امر مقصر هستیم....

پس از آنکه دوباره احمدی نژاد با دور زدن قانون متهم جنایت کهریزک را به سرپرستی سازمان تامین اجتماعی منصوب کرد، محمدحسن حائری، فرزند آیت الله حائری شیرازی نوشته است که برخورد دوگانه با قانون شکنی حاکمیت را بی اعتبار می کند.
وی در مطلب خود که در سایت الف نزدیک به توکلی منتشر شد نوشته است رفتاردوگانه حاکمیت در برخورد با قانون شکنی وتنبیه یک نفر و اغماض و چشم پوشی از دیگری موجب از دست رفتن اعتبارقانونی و شرعی حاکمیت در چشم مردم میگردد پشتیبانی مردم و سر نهادن به خواسته حاکمیت نتیجه عملکرد گذشته است. رفتار فعلی حاکمیت اثاری در پیش رو خواهد داشت وجای تعحب نیست اگر روسای اتی جمهور هم بعدا مطالبه همین معافیت های غیر قانونی را نمایند.
حائری در خصوص مقاومت در برابراجرای قانون و تساهل وتسامح با قانون شکن می نویسد: وقتی رئیس دولت که حسب قانون اساسی وظیفه اجرای قانون اساسی را برعهده دارد این چنین با قانون بازی مینماید آیا برای رسوخ قانون شکنی در جامعه وبی اعتبار شدن قوانین در اذهان مردم اندیشه ای شده است.
وی به بی اعتباری قانون اشاره کرده و نوشته است: قضاوت نخبگان ومردم نسبت به حاکمیت چه خواهد بود وقتی این چنین با اغماض وچشم پوشی و لطافت با هجو قانون از جانب رئیس دولت برخورد مینماید اما دیگرانی به این عنوان که شاید التزام عملی کافی به قانون نداشته باشند مورد عتاب قرار میگیرند که چون قانون شکنی عده ای را در جریان انتخابات محکوم نکردید ساکت فتنه اید وصلاحیت حضور در رقابت انتخاباتی ندارید!
فرزند ایت الله حائری ادامه داده است که ازبین رفتن حرمت قانون علاوه بر انکه خطر هرج ومرج وقانون شکنی توسط شهروندان را به دنبال دارد به از بین رفتن ثبات واستواری قانون که لازمه توسعه وپیشرفت وامنیت سرمایه گذاری است، میانجامد.
وی بدون اشاره به قانون اساسی و حق مسلم مردم در تجمعات اعتراضات مردم به نتیجه انتخابات و دعوت میرحسین موسوی و کروبی را برای راهپیمایی را مصداق عمل غیرقانونی خوانده و با اقدامات غیرقانونی و قانون ستیزانه احمدی نژاد مقایسه کرده و نوشته است: احمدی نژد هم بارها وبارهاهمین کار را در دوره ریاستش، خصوصا ماه های اخیر انجام داده اند همه باید بدانیم اغماض از کسی که تعمدا حرمت قانون را نگه نمیدارد به جری شدن و بی پروا یی وی در شکستن قانون میانجامد وهمه، به نسبت مسئولیت، در این امر مقصر هستیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر