۱۳۹۱ بهمن ۸, یکشنبه

قیمت بنزین و حامل های سوخت درایران افزایش می یابد


قیمت بنزین و حامل های سوخت درایران افزایش می یابد
ارسلان فتحی پور، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، تأئید کرد که مرحلۀ دوم قانون هدفمندی یارانه ها بر اساس توافق مجلس و دولت اجرا خواهد شد و قیمت بنزین و گازوئیل و دیگر حامل‌های انرژی نیز افزایش خواهد یافت. با این حال، ارسلان فتحی پور تصریح کرده است که قیمت بنزین قطعاً به ۲۵۰۰ تومان در لیتر نخواهد رسید. 

امروز حمیدرضا فولادگر، عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت قرار است در جلسۀ آتی مجلس و دولت که شنبه آینده برگزار خواهد شد سقف قیمت ها در مرحلۀ دوم قانون هدفمندی یارانه ها و همچنین نحوۀ بازپرداخت ها و بررسی قیمت ها و اولویت های تولید در دستور کار قرار بگیرند.

حمیدرضا فولادگر همچنین ابراز امیدواری کرد که دولت هر چه زودتر لایحۀ بودجۀ سال ۹۲ را به مجلس بفرستد. برخی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفته اند که به دلیل تأخیر دو ماهۀ دولت در تقدیم لایحۀ بودجۀ سال آینده به مجلس دیگر فرصت بررسی و تصویب آن در سال جاری وجود ندارد و به همین خاطر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، با ارسال نامه ای به محمود احمدی نژاد از او خواسته است که همزمان با ارسال لایحۀ بودجه سال ۹۲ تقاضای بودجۀ دو دوازدهم برای دو ماه اول سال ۹۲ بکند، تا کشور در نخستین ماه های سال آینده بدون بودجه نماند. 

در این حال، حجت الاسلام حسین سبحانی نیا، عضو هیئت رییسۀ مجلس شورای اسلامی ایران، بعید ندانست که دو ماه نخست سال آینده بر اساس بودجۀ سال ۹۱ اداره شود. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر