۱۳۹۱ بهمن ۷, شنبه

نماینده مجلس در واکنش به اظهارات غیرکارشناسی احمدی نژاد: دریا را هم تقسیم کنید تا مردم حوض هم داشته باشند


چکیده : یک عضو کمیسیون عمران مجلس در واکنش به سخنان احمدی نژاد مبنی بر واگذاری زمین به ۱۵میلیون خانوار با بیان اینکه امیدوارم این صحبت ها جنبه تلبیغاتی نداشته باشد گفت: بهتر است در راستای این صحبت‌ها دریا را هم تقسیم کنیم تا مردم برای زمین خود یک تکه حوض هم داشته باشند!...

یک عضو کمیسیون عمران مجلس در واکنش به سخنان احمدی نژاد مبنی بر واگذاری زمین به ۱۵میلیون خانوار با بیان اینکه امیدوارم این صحبت ها جنبه تلبیغاتی نداشته باشد گفت: بهتر است در راستای این صحبت‌ها دریا را هم تقسیم کنیم تا مردم برای زمین خود یک تکه حوض هم داشته باشند!
محمد دامادی با بیان اینکه این زمین‌ها را از کجا می‌خواهیم به مردم بدهیم ، با طرح این سوال که آیا بیابان را می خواهیم تقسیم کنیم و در اختیار مردم بگذاریم؟ افزود: آیا از نظر امنیتی و خدماتی واگذاری ۲ هکتار زمین به هر خانوار ایرانی امکان پذیر است؛ در حال حاضرما حتی در محدوده شهری نمی‌توانیم امکانات لازم را برای شهروندان فراهم کنیم.
به گزارش خانه ملت، نماینده ساری با بیان اینکه مطرح کردن چنین حرف‌هایی درست نیست، تصریح کرد: با فرض اینکه اتخاذ چنین تصمیمی به تبلیغات انتخابات مرتبط نباشد اما باید سنجیده‌تر صحبت کنیم.
وی ادامه داد: اینکه همین طور بگوییم ۲.۵ میلیون شغل ایجاد می‌کنیم یا به هر ایرانی ۲ هکتار زمین می‌دهیم و مردم در آن محصولات کشاورزی بکارند خوب و سنجیده نیست.
وی با بیان اینکه مردم می‌دانند که امکان ارائه زمین وجود ندارد، افزود: این زمین ها را از کجا می‌خواهیم بدهیم؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر