۱۳۹۱ دی ۲۷, چهارشنبه

تبعید قدیانی بی شرمانه است؛ مدعی دین هستند و تاب کوچکترین انتقادی را ندارند


چکیده :ما جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی، اقدام غیرانسانی و تبعید غیرقانونی ابوالفضل قدیانی را به زندان قزل حصار محکوم کرده و ضمن ابراز نگرانی از وضعیت ایشان، هشدار می دهیم که مقامات ارشد نظام و قوۀ قضائیه، مسئول جان وی بوده و در صورت بروز کوچکترین مشکل برای ایشان، باید در محضر خدا و مردم، پاسخگو باشند....

جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی در نامه ای خطاب به مردم ایران با اشاره بر فشارهایی که هر روز بر زندانیان سیاسی افزوده می شود به تبعید ابوالفضل قدیانی معترض شده و آورده اند: قوۀ قضائیه و مسئولان امر به خوبی می دانند که این مبارز پیر دوران ستمشاهی به چه بیماری هایی مبتلاست و با وجود پنج استند داخل قلب و ناراحتی های شدید دیگر نه تنها از اعزام وی به بیمارستان و مراکز درمانی ممانعت بعمل آمد که متأسفانه بی عدالتی را به اوج رسانده و وی را به زندانی که پر است از قاچاقچیان و جانیان خطرناک، تبعید کردند که این اقدام غیرقانونی، انگیزه ای جز قتل وی را القاء نمی کند.
به گزارش کلمه، خانواده های زندانیان سیاسی در بخشی دیگر از این نامه ضمن محکوم کردن حبس ها و حصرهای فراوان این چند ساله بخصوص در بند کردن خانم رهنورد و آقایان موسوی و کروبی، بر خواستۀ منطقی فرزندانشان تأکید کرده و از قوۀ قضائیه خواسته اند که اگر شکی در اقدامات این دستگاه ندارد دادگاهی علنی برپا نماید تا مردم، پاسخ های آنان را نیز شنیده و آنگاه قضاوت کنند.
روز گذشته کلمه خبر داد که ابوالفضل قدیانی، زندانی سیاسی عصر روز دوشنبه از بند ۳۵۰ زندان اوین به زندان قزلحصار تبعید شد. هفته ی گذشته این زندانی سیاسی پیش و پس از انقلاب با پیغامی از جانب قاضی صلواتی مطلع شد که قرار است به زندانی دیگر تبعید شود. تصمیمی که به اعتقاد قدیانی به دلیل نامه ها و مطالب وی اتخاذ شده است.
متن کامل نامه خانواده های زندانیان سیاسی که در اختیار کلمه قرار گرفته به شرح زیر است:
به نام خدای بی پناهان
بار دیگر دست ظلم و ستم، گریبان مظلومی دیگر را گرفت و ابوالفضل قدیانی، این پیر وارسته و قهرمان را به تبعیدی بی شرمانه فرستاد. عجب آنکه این رفتار غیرانسانی دقیقاً در ایامی رخ می دهد که یادآور فرار شاه معدوم بوده و در آستانۀ سالگرد انقلابی است که گمان می رفت عدالت و آشتی را با خود به همراه می آورد؛ اما دریغا که انقلاب به دست نااهلان افتاد و ظلم ستیزانی مانند ابوالفضل قدیانی که سال های زیادی را برای به بار نشستن آن، شکنجه شدند و حبس کشیدند، اینک نیز باید همان دوران سیاه را بار دیگر تجربه کنند؛ گویا دست هایی در کار است تا هزینه هایی هر چه بیشتر را بر نظام تحمیل کرده و تیشه بر ریشۀ این کشور زنند.
قوۀ قضائیه و مسئولان امر به خوبی می دانند که این مبارز پیر دوران ستمشاهی به چه بیماری هایی مبتلاست و با وجود پنج استند داخل قلب و ناراحتی های شدید دیگر نه تنها از اعزام وی به بیمارستان و مراکز درمانی ممانعت بعمل آمد که متأسفانه بی عدالتی را به اوج رسانده و وی را به زندانی که پر است از قاچاقچیان و جانیان خطرناک، تبعید کردند که این اقدام غیرقانونی، انگیزه ای جز قتل وی را القاء نمی کند.
ما به عنوان بخشی از خانوادۀ بزرگ زندانیان سیاسی بار دیگر یادآور می شویم که دستگیری های مرتبط با انتخابات فرمایشی ۸۸، غیرقانونی بوده و عزیزان ما فقط و فقط تاوان اعتراض قانونی و انتقاد بحق خود را می پردازند و جا دارد ضمن محکوم کردن حبس ها و حصرهای فراوان این چند ساله بخصوص در بند کردن خانم رهنورد و آقایان موسوی و کروبی، بر خواستۀ منطقی فرزندانشان تأکید کرده و از قوۀ قضائیه میخواهیم که اگر شکی در اقدامات این دستگاه ندارد دادگاهی علنی برپا نماید تا مردم، پاسخ های آنان را نیز شنیده و آنگاه قضاوت کنند.
اکنون سؤال ما از کسانی است که دم از اسلام زده، لباس پیامبر بزرگ اسلام را بر تن کرده اند اما بر خلاف سیرۀ آن حضرت رفتار می کنند که پس از شنیدن دشنام و فرو ریختن زباله بر سر و روی مبارکشان، به عیادت دشمن آشکار رفته و به جای انتقام و کینه توزی، از او دلجویی کردند و اینان که مدعیان دین هستند تاب کوچکترین انتقاد را نداشته و زندانیانی را که از کمترین حقوق اولیۀ خود نیز محرومند پس از اعتراض به بی قانونی ها و خشونت ها، تبعید کرده و به شکنجه گاه می برند.
ما جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی، اقدام غیرانسانی و تبعید غیرقانونی ابوالفضل قدیانی را به زندان قزل حصار محکوم کرده و ضمن ابراز نگرانی از وضعیت ایشان، هشدار می دهیم که مقامات ارشد نظام و قوۀ قضائیه، مسئول جان وی بوده و در صورت بروز کوچکترین مشکل برای ایشان، باید در محضر خدا و مردم، پاسخگو باشند.
اینک بار دیگر آنان را در این روزها به سرنوشت حاکمان پیشین یادآوری می کنیم و همان آیۀ شریفه ای را که قدیانی در مطلع نامۀ خویش آورده در ختم کلام می خوانیم:
تِلْکَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُهَا لِلَّذِینَ لَا یُرِیدُونَ عُلُوًّا فِی الْأَرْضِ وَلَا فَسَادًا وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ
آن سرای آخرت را برای کسانی قرار می دهیم که نه هیچ گونه برتری را در زمین می خواهند و نه هیچ گونه فسادی را و عاقبت نیکو برای تقوا پیشگان است
سوره قصص آیه ۸۸
جمعی از خانواده های بزرگ زندانیان سیاسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر