۱۳۹۱ بهمن ۸, یکشنبه

باز هم حادثه در مسیر راهیان نور/ اتوبوس چپ کرد، یک دانش آموز کشته و ۲۰ نفر زخمی شدند


چکیده :در ادامه حوادث ناشی از بی مسئولیتی و بی تدبیری دولتمردان و سپاهیانی که اردوهای راهیان نور را بدون تامین حداقل های ایمنی برگزار می کنند، این اردوها و جاده های غیر ایمن و مسئولان بی کفایت باز هم فاجعه آفریدند و یک اتوبوس حامل دانش آموزان ارومیه را به کام مرگ کشیدند. در این حادثه، یک دانش آموز کشته و 20 نفر زخمی شدند....

گروه خبر: در ادامه حوادث ناشی از بی مسئولیتی و بی تدبیری دولتمردان و سپاهیانی که اردوهای راهیان نور را بدون تامین حداقل های ایمنی برگزار می کنند، این اردوها و جاده های غیر ایمن و مسئولان بی کفایت باز هم فاجعه آفریدند و یک اتوبوس حامل دانش آموزان ارومیه را به کام مرگ کشیدند.
به گزارش کلمه، حادثه برای یک اتوبوس حامل دانش آموزان ارومیه رخ داده که به مناطق جنگی اعزام شده بود و ظهر امروز یکشنبه در ایلام واژگون شده است.
ایسنا به نقل از مسئول روابط عمومی «سپاه شهدا»ی آذربایجان‌غربی گزارش داد که این اتوبوس در محور«پلدختر» استان لرستان واژگون شده و بر اثر این حادثه، یک نفر از دانش‌آموزان فوت کرد و ۱۶ نفر دیگر مجروح شدند.
خبرآنلاین هم به نقل از جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه در مجلس نوشت که در این حادثه متاسفانه یکی از دانش آموزان به نام مهدی جوانی فوت کرد. همچنین ۱۶ دانش آموز دیگر در این حادثه دچار مصدویت و جراحات شدند که امدادگران در شهر ایلام آنها را به بیمارستان امام خمینی ارومیه انتقال دادند.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه علت اصرار آموزش و پرورش در اعزام دانش آموزان به مناطق راهیان نور هنوز برای ما مشخص نیست، گفته است: وقتی زیر ساخت کافی برای اعزام دانش آموزان وجود ندارد نباید، دانش آموزان به این مناطق اعزام شوند.
سرهنگ فضل الله شیری هم در گفت و گو با مهر، محل دقیق حادثه را گردنه شاه گداغ و علت آن را چپ کردن اتوبوس ذکر کرده است. وی اما با تایید کشته شدن یک نفر، خبر داده که تعداد مجروحان ۲۰ نفر است.
به گفته این فرمانده پلیس راه، این اتوبوس از آذربایجان غربی به سمت استان خوزستان حرکت می کرد که صبح یکشنبه در گردنه شاه گداغ بخش هلیلان شیروان چرداول در کیلومتر یک جاده ایلام واژگون شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر