۱۳۹۱ بهمن ۱۲, پنجشنبه

فرمانده ناجا: فتنه گران شاکر باشند که ” نظام ” آنان را مجازات نکرد


چکیده :وی در بخش دیگری از سخنان خود بدون اینکه نامی از عسگراولادی بیاورد، گفت: برخی‌ها برای تطهیر فتنه‌گران تلاش می‌کنند ولی فتنه گران با برچسب زدن دروغ به نظام باعث کم رنگ شدن اعتماد عمومی و ریختن خون های زیادی شدند و این افراد قابل تطهیر نیستند....

فرمانده ناجا می گوید: یکی از الویت های ما، جرائم خشن و جنایی است که موجب وحشت و نگرانی جامعه می شود مانند زورگیری، شرارت، تجاوز به عنف، آدم ربایی، گروگانگیری و سرقت های مسلح که با تمرکز در هریک از این جرائم، با سرعت موفق به کشف آنها شده ایم بطوریکه قدرت کشف ما در این جرائم بیش از ۹۵ درصد و در دنیا کم نظیر است.
وی با اعلام اینکه جرائم مجازی از دیگر اولویت های پلیس است، گفت: کشور ما با انبوه کاربران در فضای مجازی، شاهد افزایش جرم در این فضا است. بنابراین بلافاصله پلیس فتا را ایجاد کردیم و هم اکنون پیشرفت های بسیار زیادی در این پلیس شاهدیم.
فرمانده ناجا نمی گوید که دلیل این نرخ بالای کشف جرایم مجازی ورود به عرصه خصوصی شهروندان و ملاک های غیراستاندارد جرایم اینترنتی است.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حوادث سال ۸۸ می گوید: نباید اجازه دهیم که فتنه‌گران به این صورت وارد صحنه شوند و برای ایجاد فتنه‌ای دیگر برنامه‌ریزی کنند.
وی مدعی تلاش‌های دشمنان نظام و انقلاب برای مخدوش کردن امنیت در کشور شد و گفت: در حالی که امسال یکی از امن‌ترین‌ سال‌های کشور است، دشمن تلاش دارد با تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی امنیت کشور را مخدوش کند.
فرمانده ناجا از زورگیری ها در روز روشن و افزایش آمار قتل و تجاوز و دزدی سخنی به میان نیاورد.
سردار احمدی مقدم با اشاره به هوشیاری مردم و مسئولان برای مقابله و جلوگیری از فتنه‌های آینده، گفت: مردم اجازه تکرار فتنه سال‌های قبل را به فتنه‌گران داخلی و همدستان خارجی آنها نخواهند داد.
وی ادامه داد: انتخابات در یک فضای کاملا امن برگزار خواهد شد و مسئولان، نیروهای امنیتی و مسلح، نهادهای مسئول و مردم با هوشیاری اجازه ایجاد ناامنی در انتخابات را نخواهند داد.
اما نگفت در این امنیتی که از آن یاد می کند، چه نیازی به امنیتی کردن فضای انتخابات است.
همچنین ایسنا از بوشهر گزارش داد: احمدی مقدم گفته است: فتنه ای که یک‌بار با ایادی دشمن در داخل کشور راه اندازی شد با عبرت مردم و زدن دست رد به سینه فتنه گران، دیگر تکرار نمی شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بدون اینکه نامی از عسگراولادی بیاورد، گفت: برخی‌ها برای تطهیر فتنه‌گران تلاش می‌کنند ولی فتنه گران با برچسب زدن دروغ به نظام باعث کم رنگ شدن اعتماد عمومی و ریختن خون های زیادی شدند و این افراد قابل تطهیر نیستند.
احمدی مقدم اظهار کرد: همین که نظام، فتنه‌گران را مجازات نکرد باید شاکر باشند، نباید فضایی ایجاد شود که این افراد طلبکارانه وارد عرصه شوند و فتنه دیگری را رقم بزنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر