۱۳۹۱ دی ۱۱, دوشنبه

۳ قربانی انفجار دیروز کارخانه سیمان شاهرود


علی اصغر یارمحمدی با اعلام این خبر، افزود: به علت شدت حادثه و تکه تکه شدن اجساد در ساعات اولیه حادثه، شمار کشته‌ها به اشتباه 4 نفر اعلام شده‌ بود....

مدیر روابط عمومی کارخانه سیمان شاهرود، گفت: برخلاف اخبار منتشر شده در رسانه‌ها، حادثه دیروز، این کارخانه ۳ نفر تلفات داشته است.
به گزارش ایسنا، علی اصغر یارمحمدی با اعلام این خبر، افزود: به علت شدت حادثه و تکه تکه شدن اجساد در ساعات اولیه حادثه، شمار کشته‌ها به اشتباه ۴ نفر اعلام شده‌ بود.
وی با بیان این‌که این حادثه مجروحی نداشته است، گفت: در جریان این حادثه یک پیمانکار این کارخانه بنام علیرضا قاسمی به همراه حسین قاسمی و امیر نیکی در اثر شدت انفجار در دم جان باختند.
مدیر روابط عمومی کارخانه سیمان شاهرود اظهار کرد: هنوز علت حادثه به درستی کارشناسی نشده ولی احتمالأ انفجار کپسول هوا عامل این حادثه بوده است. در اثر این حادثه ۲ ساختمان این کارخانه کاملأ تخریب شده‌اند.
یارمحمدی با بیان این‌که قربانیان این حادثه از روستای ابر و روستای رویان شاهرود بوده‌اند، گفت: خاکسپاری یکی از قربانیان امروز در روستای ابر برگزار می‌شود و اجساد ۲ قربانی دیگر برای خاکسپاری به روستای رویان انتقال یافته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر