۱۳۹۱ دی ۱۰, یکشنبه

سردار سپاه پس از سه سال و نیم کشف کرد: ۳۰۰ هزار نفر درتظاهرات ۲۵ خرداد شرکت کردند


:پس از آنکه از خسرو حسینیان سخنران ویژه مراسم بزرگداشت شهیدان جنبش سبز شد و حمید رسایی با نام بردن از 23 قربانی حوادث پس از انتخابات را بسیجی خواند، اینک یک مقام سپاهی مدعی است تعداد شرکت کنندگان در مراسم 25 خرداد ماه سیصد هزار نفر بودند....

پس از آنکه از خسرو حسینیان سخنران ویژه مراسم بزرگداشت شهیدان جنبش سبز شد و حمید رسایی با نام بردن از ۲۳ قربانی حوادث پس از انتخابات را بسیجی خواند، اینک یک مقام سپاهی مدعی است تعداد شرکت کنندگان در مراسم ۲۵ خرداد ماه سیصد هزار نفر بودند.
معاون عملیات سپاه مدعی شده است که پس از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ فتنه گران و رسانه های بیگانه با بزرگ نمایی برخی وقایع درصدد رسیدن به اهداف خود بودند.
سردار سرتیپ «مهدی ربانی» بدون اشاره به جمعیت میلیونی شرکت کننده درتجمع ۲۵ خرداد در تهران گفت: فتنه گران مدعی بودند که در این روز سه میلیون نفر از میدان انقلاب تا میدان آزادی راه پیمایی کرده اند، در حالی که در مسافت ۴۸۰۰ متری بین این دو میدان که در یکی از باندهای آن تردد خودروها جریان داشت چگونه می توان آن جمعیت را جای داد!
وی با ادعای اینکه با توجه به بررسی های دقیق وتصاویر دوربین ها جمعیت تقریبی آن روز ۳۰۰ هزار نفر برآورد شده، افزود: اگر آن جمعیت سه میلیون باشد، پس باید بگوییم در روز ۲۲ بهمن هر سال ۳۰ میلیون نفر در راه پیمایی تهران شرکت می کنند!
با توجه به اینکه تمام این مراسم توسط دوربین های صدا و سیما به تصویر کشیده شده، بهتر است برای صحت ادعای این سردار سپاه که بعد از سه سال و نیم به چنین دستاوردی رسیده است، بخشی از عظمت آن روز به نمایش گذاشته شود.
دور بین های کوچک مردم تنها توانسته بود بخشی از این حماسه حضور را به تصویر کشد که کلیپ های آن در فضای مجازی همچنان موجود است.
سردار ربانی که که از مسئولان برقراری امنیت تهران در سال ۸۸ بود، ادعا کرد: البته آن جمعیت هم فقط یک بار و پیش از خطبه های مقام معظم رهبری به خیابان آمدند و پس از آن جمعیت معترضان بین ۵ تا ۱۰ هزار نفر بود که بخشی از آنها انتخابات را بهانه ای برای اغتشاش و خرابکاری قرار داده بودند.
وی نگفت اگر جمعیت معترض محدود به این تعداد است چرا تاکنون به آنان مجوز هیچ تجمعی داده نشده و چرا بارها تهران را با حضور سنگین نیروهای پلیس و لباس شخصی و گروهان های ویژه به  حکومت نظامی  تبدیل کرده اند.
کلیپ و تصویرهای زیر بخشی از عظمت حضور سبز مردمی است که به آرامی به خیابان ها آمدند و رای خود را فریاد کردند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر