۱۳۹۱ دی ۲, شنبه

اعتراض یک نماینده به آمار دولتی بیکاری؛ نرخ واقعی بالغ بر ۳۰ درصد است


:دست اندرکاران دولت آمار داده اند نرخ بیکاری در گیلان بین 17تا 18 درصد است ولی باور داریم این نرخ در استان بالغ بر 30 درصد و این نشان از وجود فقر و مشکلات اقتصادی در این خطه است. نه تنها شعار پول نفت بر سر سفره های مردم تحقق پیدا نکرد، بلکه در نزدیک سفره های مردم نیز قرار ندارد....

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس نهم با تاکید بر این که پول نفت در نزدیکی سفره های مردم قرار نگرفت اذعان کرد: دست اندرکاران دولت آمار داده اند نرخ بیکاری در گیلان بین ۱۷تا ۱۸ درصد است ولی باور داریم این نرخ در استان بالغ بر ۳۰ درصد و این نشان از وجود فقر و مشکلات اقتصادی در این خطه است.
محمدحسین قربانی در گفت و گو با ایلنا در آستانه اشرفیه با تاکید بر این که یکی ازشعارهای دولتهای نهم و دهم قرار گرفتن پول نفت بر سر سفره های مردم قرار خواهد گرفت: نه تنها این شعار تحقق پیدا نکرد بلکه در نزدیک سفره های مردم نیز قرار ندارد.
وی اذعان کرد: تورم شدید افزایش هزینه ها و قیمت حاصل عملکرد بد دولت دهم فشار آن بر سه دهک پائین جمعه وارد شد و این معضل برای قشر کارگری اصلا خوب نبود.
به گفته این عضو کمیسیون بهداشت مجلس، دست اندرکاران دولت آمار داده اند نرخ بیکاری در گیلان بین ۱۷تا ۱۸ درصد است ولی باور داریم این نرخ در استان بالغ بر ۳۰ درصد و این نشان از وجود فقر و مشکلات اقتصادی در این خطه است.
قربانی تصریح کرد: وجود فقر و مشکلات اقتصادی در گیلان نشان می دهد صنعت کشاورزی و صیادی پاسخگوی نیازهای اقتصادی و معیشت مردم این استان نیست و باید دولت برای حل آنها تدابیری بیاندیشد.
وی ابراز کرد: همان طور که دولتهای نهم ودهم شعار داد پول نفت بر سر سفره های مردم قرار خواهد گرفت ولیکن متاسفانه الان می بینیم نه تنها این شعار تحقق پیدا نکرد و در نزدیک سفره های مردم نیز قرار ندارد.
وی بیان داشت: در حال حاضر فشارهای سیاسی و اقتصادی بر گرده مردم ناشی از عملکرد دولت دهم به وضوح مشاهده می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر