۱۳۹۱ دی ۹, شنبه

هدیه رحیمی به کارکنان ریاست جمهوری بمناسبت نه دی: هم استخدام می شوید هم خانه دار


محمدرضا رحیمی به کارکنان نهاد ریاست جمهوری قول داد که به خاطر نه دی به آنان خانه بدهد و تکلیف استخدامی آنان را روشن کند. ...

محمدرضا رحیمی به کارکنان نهاد ریاست جمهوری قول داد که به خاطر نه دی به آنان خانه بدهد و تکلیف استخدامی آنان را روشن کند.
وی که هنوز رسیدگی به پرونده تخلفاتش مسکوت مانده است می گوید: به امید خدا آنهایی که در نهاد و حوزه معاون اول مشکل استخدامی دارند، به برکت حماسه ۹ دی تعیین تکلیف می‌شوند و حتی یک نفر باقی نمی‌ماند که تعیین تکلیف نشود.
رحیمی همچنین اظهار داشت: همکارانی که مشکل مسکن دارد باید مشکل‌شان در این دولت حل شود. البته شرط آن این است که به ما راست بگویند اگر کسی از شما مسکن ندارد و بند “ج” او سفید است، وظیفه داریم برای او مسکن تهیه و با بانک صادرات و ملی صحبت کنیم تا بتوانیم مشکل آنها را از طریق اعتباری که دولت تصویب کرده حل کنیم و این هدیه کوچک به پاس حماسه ۹ دی به عزیزان نهاد است که از خداوند توفیق پاسداری از جمهوری اسلامی و حماسه‌هایی مانند ۹ دی در دفاع از نظام ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی داریم.
معاون اول احمدی نژاد در ادامه تصریح کرد:‌ آنچه در ۹ دی اتفاق افتاد، در انتخابات ۸۸ رقم خورد یعنی بنا بود پس از پیروزی، اول دولت را برخلاف قانون اساسی از کار برکنار کنند و سپس حلقه را بر اطراف پایگاه ولایت بزنند و بگویند ما مخالف نظام ولایت فقیه هستیم و این اعتقاد و فکر آنها با بیگانگان پیوند خورد و طراحی شد.
رحیمی با بیان اینکه “خداوند بوسیله انتخابات ۸۸ و پیروزی آقای احمدی‌نژاد گام اول را در خاموش کردن فتنه برداشت تا فتنه ریشه در خاک کشور نداوند”، تصریح کرد:‌ مردم در ۹ دی ختم فتنه را با حماسه‌ای که آفریدند، رقم زدند؛ بنابراین تولد فتنه در انتخابات ۸۸ بود و نطفه‌اش پیش از انتخابات بسته شده بود اما ریشه‌اش در ۹ دی ساقط شد.
وی تاکید کرد:‌ مردم آمدند تا نظام ولایت فقیه را در مقابل فتنه علم کنند و خداوند در دو – سه عرصه آنها را محو کرد و در پیشگاه ملت حیثیتشان را برد. آنها خواستند از عاشورای امام حسین(ع) ابزاری بسازند اما مردم به خیابان‌ها آمدند و چشم فتنه را کور کردند، یعنی اگر در روز عادی که متعلق به امام حسین(ع) نبود آنها این کارهای زشت را انجام می‌دادند کار مقداری طول می‌کشید اما کارهای زشت آنها در این روز خون جوشان ملت حسینی را به جوشش درآورد که به طور اساسی آن را محو کردند و آن بیماری بوسیله حضور عاشورایی مردم به تعبیر مقام معظم رهبری درمان شد.
وی اضافه کرد: آنهایی که به خیابان‌ها ریختند، بدون شک به خارج وصل بودند و از خارج تامین می‌شدند که این موضوع از لحن بی‌بی‌سی و تلویزیون آمریکا معلوم بود و بعد هم مسئول شورای عالی امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که جمهوری اسلامی می‌خواهد بوسیله رییس‌ دولت ایران اسلام را در دنیا مطرح کند و او در آمریکا هم طرفداران زیادی پیدا کرده لذا ما تصمیم گرفتیم که این نهضت و گستردگی فرهنگ اسلامی را در دنیا متوقف کنیم که اولین بار در جریان فتنه بر آن سوار شدیم تا این گسترش را متوقف کنیم.
به گزارش ایسنا، رحیمی در ادامه با تاکید بر اینکه “جمهوری اسلامی ایران نعمتی است که باید قدردان آن باشیم و از آن مراقبت کنیم”، اظهار کرد: اگر غیر از این باشد، در همین کشور، همین مردم و همین مسئولان همدیگر را می‌خورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر