۱۳۹۱ دی ۹, شنبه

سخنان توهین آمیز نقدی علیه هواداران و رهبران جنبش سبز


محمدرضا نقدی٬ فرمانده سازمان بسیج با حمله به رهبران «جنبش سبز» خواستار باطل شدن شناسنامه ایرانی آن‌ها شد و افزود که این افراد حق حضور در عرصه‌های سیاسی را نخواهند...

محمدرضا نقدی٬ فرمانده سازمان بسیج با حمله به رهبران «جنبش سبز» خواستار باطل شدن شناسنامه ایرانی آن‌ها شد و افزود که این افراد حق حضور در عرصه‌های سیاسی را نخواهند داشت.
به گزارش کلمه به نقل از خبرگزاری فارس٬ نقدی  در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان گفت: «سران فتنه صلاحیت ندارند شهروند ایرانی باشند و شناسنامه آن‌ها باید باطل شود.»
وی که به عدم تعادل در سخن اشتهار دارد، بی‌آنکه به نام محمد خاتمی اشاره کند٬ به تکرار اتهامات اثبات نشده و توهین به رئیس جمهور پیشین کشورمان پرداخت و گفت: بسیار زشت است که فردی برای رأی آوردن در انتخابات ریاست جمهوری با اشخاص پلید، جنایتکار، مؤمن‌کش، ضد دین و شراب‌خواری مثل پادشاه عربستان سعودی مشورت کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بدون مدرک و مستند و با خیال آسوده از عدم رسیدگی قانونی به اتهام زنی هایش از درخواست کمک مالی از پادشاه بحرین و همچنین جورج سوروس سخن راند و ادامه داد: ریاست‌طلبی و شهوت قدرت‌طلبی این افراد تا بدان جا پیش رفته که از اشخاص خبیث و معلوم‌الحالی چون سوروس، پادشاه عربستان و آل‌خلیفه درخواست کمک می‌کنند.
این چهره سیاسی – نظامی با بیان اینکه برخی برای رأی آوردن تن به هر ذلتی دادند و بدون تعیین مصداق آن که آیا برنده مدعی کسب ۲۴ و نیم میلیون رای متهم این ادعاست یا دیگر کاندیداها، اضافه کرد: کسانی که از بیگانگان برای پیروزی در انتخابات پول گرفتند صلاحیت شهروند ایرانی را هم ندارند چه برسد صلاحیت کاندیداتوری.
این فرمانده نظامی، در سخنان سیاسی خود همچنین رهبران «جنبش سبز» را به «عمر سعد» و «شمر» تشبیه کرد و گفت: عمر سعد نیز در روز عاشورا با وجودی که می‌دانست جبهه حق کجاست، به دلیل حب ریاست و قدرت، در مقابل حسین‌ابن علی (ع) ایستاد، و باید گفت فتنه‌گران سال ۸۸ نیز از جنس عمر سعدها و شمرها هستند.
وی البته توضیح نداد که در سال ۸۸ ریاست و قدرت کدام سمت ماجرا بود و عمر سعدها و شمرها آیا در جنبش سبز قرار می گرفتند یا در جبهه اقتدارگرایی که همه ابزار آن در اختیار داشت.
نقدی در ادامه توهین های خود، خیل وسیع هواداران جنبش سبز را یارگیری شده از بهائیت، منافقان، اراذل و اوباش، چاقوکشان و زناکاران خواند. اتهامی که در صورت اجرای قوانین موجود، دست کم اجرای حد شرعی بر او را قطعی می کند.
این سخنان توهین آمیز با محتوای سیاسی توسط یک فرمانده نظامی، پیش از خطبه های نماز جمعه بیان شد که در آن رسم بر توصیه همگان بر تقواست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر