۱۳۹۱ دی ۷, پنجشنبه

احمدی نژاد به رئیس بانک مرکزی اجازه نمی‌دهد در مجلس حضور یابد


احمدی نژاد به بهمنی رئیس کل بانک مرکزی اجازه نمی‌دهد در مجلس حضور یابد و به نمایندگان پاسخگو باشد. این موضوع را محمد حسن‌نژاد ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار بیان کرده وگفته است: مشکلی که هم‌اکنون داریم این است که آقای بهمنی به مجلس نمی‌آیند؛ از بانک مرکزی هیچ مسئولی به مجلس نمی‌آید تا پاسخگوی نمایندگان باشد....

گروه خبر: احمدی نژاد به بهمنی رئیس کل بانک مرکزی اجازه نمی‌دهد در مجلس حضور یابد و به نمایندگان پاسخگو باشد.
به گزارش کلمه، این موضوع را محمد حسن‌نژاد ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار بیان کرده وگفته است: مشکلی که هم‌اکنون داریم این است که آقای بهمنی به مجلس نمی‌آیند؛ از بانک مرکزی هیچ مسئولی به مجلس نمی‌آید تا پاسخگوی نمایندگان باشد.
این نماینده گفته است: نه‌تنها آقای بهمنی در جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس شرکت نمی‌کند بلکه در صحن علنی و غیرعلنی هم که از ایشان دعوت می‌شود، نمی‌آیند. دلیل عدم حضور رئیس کل بانک مرکزی در مجلس کاملاً مشخص است، به آقای بهمنی اجازه نمی‌دهند که به مجلس بیاید!
حسن نژاد ادعای احمدی نژاد مبنی اینکه “۳۰۰ بدهکار بانکی وجود دارند که ۶۰ درصد مطالبات معوق بانکی در دست آنهاست” را نیز رد کرده است. این در حالی است که قوه قضاییه نیز خواستار ارسال این اسامی از سوی دولت شده و در مقابل دولت ادعا کرده که به جای ۳۰۰ نفر، اسامی ۶۰۰ نفر را به دستگاه قضایی فرستاده است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر